هزینه نصب درب اتوماتیک شیشه ای چقدر میشه؟

چهارشنبه 15 مرداد 1399
10:49
دورال در

هزینه نصب درب اتوماتیک شیشه ای چقدر میشه؟

درب اتوماتیک کشویی معمولاً مجموعه ای از درب های شیشه ای بزرگ است. یکی به صورت دائمی در موقعیت قرار خواهد گرفت و دیگری با عنوان “نوار لغزنده” عمل می کند و دسترسی آسان به حیاط ، و پاسیو را ایجاد می کند. آنها بسیار ایمن هستند و از فضای داخلی در برابر آب و هوا محافظت می کنند ، اما می توان آنها را باز کرد تا هوای تازه و نور خورشید در محیط داخل قرار گیرد.

این یک انتخاب محبوب در هنگام بازسازی و یا گسترش یک خانه است ، و هزینه نصب درب اتوماتیک شیشه ای و راه اندازی آن ، بسته به اندازه درب ، نوع درب انتخاب شده ، شیشه انتخابی ، سازنده و میزان نیروی کار لازم جهت نصب متفاوت است. همچنین هزینه هایی در ارتباط با موادی مانند مکانیسم قفل ، قالب ریزی و موارد دیگر وجود دارد.

انواع درب شامل وینیل ، چوب ، فولاد و فایبرگلاس است. همچنین می توانند دو پنل با یک پنل ثابت یا چند تخته مانند طرح سه تخته با یک یا دو درب ثابت و غیره نیز باشند. سرانجام ، صفحه درب (شیشه یا مواد شفاف دیگر که وارد درب می شوند) هزینه نصب درب اتوماتیک شیشه ای را بالا یا پایین می کند. این گزینه ها شامل شیشه ای با روکش کم ، مقاوم در برابر ضربه ، شیشه با راندمان انرژی بالا ، گاز پر شده ، بافت دار یا دما هستند.

به طور معمول ، این پروژه شامل از بین بردن و دفع هرگونه درب یا پنجره از قبل موجود و همچنین مصالح ساختمانی است. ممکن است شامل فریم کردن درب باشد ، اما این برآورد هزینه فقط نصب درب کشویی را در یک بازوی از پیش موجود در اندازه مناسب در نظر خواهد گرفت ، و نه عناصر اضافی که شامل فشار دیوار یا قطع فضای بزرگتر از قاب بندی پنجره از قبل موجود و موارد دیگر.

سایر ملاحظات و هزینه ها

درهای کشویی اتوماتیک معمولاً در اندازه استاندارد موجود است.
می توانید آنها را در ارتفاعات ۶ تا ۸ اینچ پیدا کنید ، اما عرض آنها تا شش تا ۱۲ فوت است.
اندازه گیری از داخل دقیق ترین روش است.
بدانید که آیا قرار است دست راست یا چپ باشد.
اکثر متخصصان در برابر درب های وینیل توصیه می کنند زیرا تمیز کردن کامل آن بسیار دشوار است و ممکن است با گرد و غبار و کثیف شود.
ملاحظات DIY
به راحتی می توان گفت که هرگونه نصب یا تعویض درب کشویی یک پروژه DIY نیست. حتی مشتاق ترین علاقه مندان به این کار خود می فهمند که عوامل زیادی وجود دارد که می توانند هنگام نصب و بعد از آن مشکلاتی ایجاد کنند.
خرید کمترین قیمت درب نیز چیزی است که اکثر کارشناسان از آن توصیه می کنند. اگرچه هنگام پرداخت قیمت می تواند وسوسه انگیز باشد ، طول عمر درب و عملکرد آنها در دراز مدت از اهمیت بیشتری برخوردار است.

هزینه نصب درب اتوماتیک شیشه ایمنبع:
http://dooraldoor.ir/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d8%aa%db%8c%da%a9-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c-%da%86%d9%82%d8%af%d8%b1-%d9%85%db%8c%d8%b4/%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d8%aa%db%8c%da%a9/

[ بازدید : 262 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به درب اتوماتیک شیشه ایی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]